Cuma, Şubat 08, 2013

Teşekkürlerimle...


                                                     Balkonumuzdan Ceylan Gözlerim.

          Teşekkür ederek başlamak istiyorum. Niye? diye sorarsanız... İşte o zaman, "birkaç sebebi olduğu için" diye sıralama yapmam gerekiyor. Yıllardır sigara kullanıyorum ve artık bırakmanın zamanı geldiğini düşünüyorum... Ancak; bugün, yarın dedikçe uzayıp gidiyor bu veda. Garip bir şey oldu... Çok uzun zamandır, bir blog açıp paylaşma isteğim vardı, ancak işin teknik yanıyla çok ilgili olmadığım için, bu isteğimi damatlarıma, kızlarıma söyleyip duruyordum. Aynı benim sigarayı bırakma programım gibi , onlarda bugün yarın diyerek geçiştiriyorlardı beni. :)  Nihayet bir ay önce, bir akşam şakayla karışık tekrar gündeme gelen bu  konu, o gece bloğun açılması ile neticelendi.:) Ondan sonrasını takip edenler biliyorlar zaten. :) Sigara ile bunu alakası ne? diyeceksiniz şimdi... Alakası şu;  Küçük kuzumu uyutunca geçiyorum bilgisayarın başına ve başlıyorum anılarımı hatırlamaya... Sigara mutfakta... ben salonda ... Böylece bana büyük bir yardımda bulundu ve sigarayı günde 5-7 arasına düşürdüm. :) Varan bir....
          Neden her özgür zamanımı burada geçirdiğime gelince... Bu blog açıldığında, binlerce blogun varlığından haberdar olduğum  için, "kendimce vakit geçiririm" ancak "farkedilebilir miyim?" sorusu hep aklımdaydı. Sanıyorum farkedildim. :) Bir ay içinde bloğuma hatırı sayılır oranda ziyaret yapıldı. Türkiye, Amerika, Almanya, Kanada,Yunanistan ve Rusya yoğunlukta olmak suretiyle bir çok Avrupa  ve Asya ülkesinden de ilgilenenler var.:) Eğer bu yazımı okuyacak olurlarsa lütfen teşekkürlerimi kabul etsinler. İşte bu ilgi de beni daha fazla motive etti ve her gün yeni bir şey katmaya özen gösterir oldum. Bir torun daha büyütüyorum gibi hissediyorum kendimi...:) Özen gösterdikçe büyüyüp, serpiliyor...:) Bu da Varan iki...
         Üçüncü ve en önemli sebebim ise; bazen eskileri yad etmek istersiniz ama onları bilen kimseniz kalmamıştır hayatta... İşte buradan paylaştığım zaman, benim yaşlarımda olup, benzer şeyleri yaşamış, ya da yaşamakta olan birileriyle konuşuyor gibi hissediyorum. Yani bir nevi geçmişin günlüğünü tutuyorum... Ziyaretleriniz için hepinize çok teşekkür ediyorum. Sevgiyle kalın...
       


       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder